Fredag.

Hej vänner, har ni haft en bra dag än så länge?
Jag har kom hem för en stund sen, har ätit en frukt och fixat lite bara. Dagen började med idrott och beep-test, mycket jobbigt var det och då mitt skenben har åkt ner i foten igen hade jag riktigt ont. Pappa kom och hämtade mig utanför idrottshallen och vi åkte sedan hem, jag åt frukost, tog en dusch och gjorde mig i ordning för att åka till stan. Där mötte jag upp Erika ♥ och vi gick sedan för att titta på alla studenter som hade sin utspringning. Min tremänning Johanna tog bland annat studenten, en barndomskompis till mig Emma, Erika's kusin Erica och Erika's ex-granne Sanna. Var många fler också. Lite kort från studenten:

Johanna längst fram i mitten.

Johanna till vänster.

Johanna.

Emma.

Emma.

Therese och Emma.

Erika's kusin Erica.

Erika's ex-granne Sanna.

Har ni också tittat på någon idag eller förra veckan? :)
PUSS! ♥

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback