Fika.

När alla studenterna var ute i skolan och vi hade kollat lite på alla flak så gick jag och Erika för att ta en fika. Det blev såklart på mitt favoritställe Pause. De har fått tillbaka milkshake där igen och jag blev såklart överlycklig! (Deras glass maskin har varit sönder). Tack för en super trevlig dag vännen!




Nu ska jag åka och äta middag med familjen på ett så exklusivt ställe som Max. Sedan ska jag möta upp Viktor, efter det går vi Niklas och tillbringar kvällen där med massor av folk. Hoppas på en riktigt härlig kväll. Kameran följer tyvärr inte med, känns onödigt att ta med den ikväll ifall det händer något. Vi hörs inatt eller imorgon! :)
Ha en riktigt bra kväll.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Va mysigt det lät :)

2009-06-07 @ 16:54:55
URL: http://sandrakemii.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback