Dagen.

Hej!
Det har varit en bra dag idag. Musiken gick super bra och de flesta låtarna satt. Det kommer gå super bra imorgon.
När musik var slut gick jag och köpte jordgubbar och tog sedan bussen till frösöstrand för grillning och för att spela brännboll med hela skolan. Åt en korv och sedan jordgubbar och grillade marsmallows, mycket uppskattat.
Åkte sedan hem och pluggade lite och bakade kladdkaka med Erika :).
Vid fyra fick jag springa över till Sandra för att vi skulle åka och kolla på Friggaskolans avslutning! Det var super kul, skrattade så otroligt mycket. Och rös gjorde jag också då det var en 12 årig tjej som sjöng "La Voix" från melodifestivalen och hon var verkligen hur duktig som helst!
Sen jag kom hem har jag pluggat lite och duschat, samt smörjt in mig lite. Måste ju vara brun och fin imorgon!







1. Kladdkakan som blev lite misslyckad. Något mer som har lika bra fantasi som jag och tycker att den smälta vita chokladen ser ut som ett hjärta? :)

2. Mina super duktia dansare, ni var helt underbara!

3. Det avslutande hoppet i dansen, jag är så otroligt jävla (förlåt att jag svär men vet inte hur jag ska beskriva det annars) stolt över er. Ni är så otroligt duktiga. Ni betyder otroligt mycket för mig!

Godnatt vänner, vi hörs imorgon.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: kommer att sakna er oxå :/ ville verkligen inte missa alla skolavslutningar :(

men hoppas ni får det super<33

2009-06-11 @ 08:08:47
URL: http://endastanna.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback