Förstår inte.

Jag förstår inte hur alla stora bloggare har tid att blogga varje dag nu på sommarlovet. Det är ju deras jobb så klart de får mer tid men jag hinner inte på helgerna heller fult schema hela tiden. Jag ska försöka bli bättre men det känns ju tråkigt att hela tiden berätta om jobbet eftersom det är nästan allt jag gör på dagarna. Jobbet slutar nästa vecka, sista dagen blir fredag så efter det har jag riktigt sommarlov, det kanske blir lättare att uppdatera då.
Imorgon SKA jag ringa och kolla om datorn går att fixa! Skriver det som en liten påminnelse till mig själv.
Jag ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera, hoppas ni står ut med mig!
Vi hörs nog i morgon, godnatt.
PUSS! ♥


Sommarbild.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi den där kvällen tkr jag var jättemysig :)<3

2009-07-08 @ 02:11:30
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback