hej allihopa. ...

hej allihopa.
min dator och blogg verkar vilja sammarbeta igen så
nu tänkte jag uppdatera lite!

ja vad har hänt den senaste tiden? inte speciellt mycket iallafall.

fredags var jag ute på fest med erika, hade mycket trevligt
behövde verkligen en kväll att tänka på vad jag vill! :)
tack så mycket erika!

sedan har jag nog inte gjort så mycket speciellt.
jag har hunnit läsa ut boken new moon (när jag
hör din röst) som är andra boken i twilight serien.
har även börjat på eclipse (ljudet av ditt hjärta) som
ni säkert förstår är den tredje boken! :)
  

min dag idag har både varit jättetråkig och jätterolig.
började med tre timmar religion som var helt okej,
fick se en film, minority report. den var helt okej, näst
intill super bra. tyckte om den och klassen fick sig
även ett litet skratt då jag ryckte till och nästan skrek.


efter det blev det lunch och sedan tre timmar svenska,
gjorde inte speciellt mycket satt mest bara och pratade
vilket leder till det jag ska göra nu .. skriva klart novellen
så jag kan lämna in den i morgon eller på torsdag.

när vi äntligen fick sluta gick jag, sara, erika, oscar, emil
och arvid för att ta en fika på pause nu när de ska åka bort
och sedan har vi apu i två veckor. vi blev kvar på pause
i nästan en och en halv timme efter att vi suttit och pratat
då fikat tog slut ganska fort.

efter det tog jag bussen med sara till valla för att gå på
min kör, var länge sen jag var där nu. har haft så mycket
att göra, innan jul var det massa prov och så.
fick även träffa evelina igen som jag har saknat massor!

efter kören tog jag bussen in till stan igen och gick sedan
bort mot bowlinghallen för att kolla när min mamma spelade
match, hon var jätteduktig och jag är jättestolt över henne!
hon vann två av tre matcher och var jättenära att vinna alla.
de skiljde 2 poäng när det bara vara sista rutan kvar.
hon var iallafall super duktig! :)

nu sitter jag här och ska snart skriva lite på novellen fast
funderar på att duscha först och sedan smörja in mig lite
med brun utan sol (a). men vi får se i vilken ordning det
blir. jag har iallafall saknat er och känns bra att vara tillbaka!

vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback