torsdag.

hej allihopa.
imorgon är det fredag och det känns verkligen
toppen, kommer tillbringa kvällen och natten hos
min bästa vän johanna!
ska även träffa viktor en stund på staden när jag
har slutat skolan.

idag har det varit en ganska konstig dag, det började
med att jag försov mig .. missade då bussarna som
skulle gå halv åtta och åtta, nästa buss går inte förrän
tjugo över nio. kännes väldigt jobbit, jag hade kunnat
varit tio minuter sen om pappa hade skjutsat mig men
han var hemma och mådde jättedåligt så jag kunde
inte be stackarna skjutsa mig. jag tog iallafall bussen
som gick tjugo över nio och var då i stan till tio.
gick på matte lektion två timmar sen .. fick skriva en
utvärdering och sedan slutade vi. lunch med mycket
trevligt sällskap!
efter lunch blev det en timmes fysik innan jag inte orkade
mer utan åkte hem istället. vi har en uppgift som ska vara
inlämnad på måndag så man får välja själv om man vill
vara på skolan eller inte.

     
försökte få en bild på min vän sara men hon ville inte riktigt vara med :) haha.

väl hemma blev det strömavbrott så jag kunde inte fixa
massa mysigt fika som jag hade tänkt så jag satte mig
ner med fysiken och började läsa lite, vips så var strömmen
tillbaka och jag kunde göra te och mackor :).
kollade på några gossip girl avsnitt och plugga samtidigt, inte
så effektivt men det funkade x).


jag kan verkligen inte få nog av det!

har även städat idag, dammsög rummet nu på kvällen.
väntar även på att mitt lakan ska bli klart så jag kan få bädda
sängen och gå och lägga mig!

det här med dagens outfit gick inte så bra, jag kommer inte lägga
in hela tiden utan jag lägger in då och då istället.
såhär såg jag ut igår ialla fall:
    
kofta - jc
tunika - cellbes
linne - veromoda
jeansleggings - bikbok
klocka - guldfynd
halsduk - accent
jag älskar min halsduk, måste ju säga tack till min underbara
pojkvän som gav den till mig i julklapp! :)

nej nu ska jag ta och sluta, måste försöka hitta riktigt
bra information om prisma .. går inte spciellt bra men
jag hoppas martin har något bra imorgon!

godnatt allihopa och sov riktigt gott så hörs vi imorgon!
puss

Kommentarer
Postat av: sara

men hej vackra bilder :P haha

2009-01-17 @ 13:20:57
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback