hej allihopa!

nu är jag och viktor vakna och vi tänkte
kolla på en film, "the bucket list".
pappa sa att även denna film var super
bra så vi får väl se!
idag ska jag nog bara ta det lugnt, tänkte
plugga lite då vi har massor att göra när
jullovet är slut ..
viktor ska snart åka hem för att han ska
på träning men jag ska nog åka till han
ikväll!
jag skulle också vilja åka på stan bara
för att kolla om jag hittar något trevligt.
men eftersom det är en röd dag idag så
blir det nog inte så.
kanske tar en sväng in imorgon :D.
nej nu ska jag kolla på film, vi hörs
senare idag.

vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: sara

vad ska du plugga för något??



sv: okej,, vad bra. då blev han nog nöjd också ;) japp. sorry att jag inte svarade men jag var i stugan (är det fortfarande) .. <33

2009-01-01 @ 15:48:11
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: sara

sv; Okej trodde jag missat nån läxa eller nåt ;P



aa okej men då vet du. <3

2009-01-01 @ 16:17:55
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback