godnatt.

just nu sitter jag hos viktor och vi håller på
att kolla på en film, "mitt super ex". den
verkar riktigt rolig :).
bakade även kladdkaka med min bror
idag, hade mycket roligt! det är inte ofta
vi kan hålla sams men idag lyckades vi.
kladdkakan blev i alla fall super god som
vanligt och familjen olofsson tackade
så mycket.

förlåt att jag inte hunnit lägga upp några
bilder på outfiten idag, men jag lovar att
de kommer imorgon! då får ni fyra stycken
imorgon istället!
nu ska jag ta och gå tillbaka till sängen
för att fortsätta kolla på film.
vi hörs imorgon!

vad har ni gjort idag då? :)
jag hoppas i alla fall att ni har haft det super
bra!

godnatt!

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback