godnatt!

       allt är så tråkigt när man inte har en riktigt kamera,
det känns bara tråkigt och meningslöst att försöka ta en
"dagens outfit"-bild.. jag längtar till mars, mars betyder
födelsedag som i att få pengar till att köpa en kamera.
jag vill verkligen ha en nu!
       finns inga bilder att lägga upp, inget roligt alls ..
och jag vet att det är mycket roligare att läsa inlägg
med bilder. jag vill kunna förklara med bilder istället
för med ord.. men snart, det är iallafall mindre än
två månader kvar till min födelsedag!
       och nästa vecka börjar dansen också ska bli
riktigt roligt, och börja jobba ska jag göra! :) längtar
super mycket, jag vet att det kommer bli en mycket
rolig men jobbig termin, det blir åtta eller nio timmar
dans i veckan. men jag ska nog överleva!


       blev inget gjort på den där novellen heller, fick
fixa annat iställe åt mamma.
nu ska jag ta en kopp te och sedan sova.

       hur avslutar ni era kvällar? :)


GODNATT
! :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback