fredag!

min fredag var super!
dagen började med tre timmar fysik, blev lite
olika grejor. vi fick bland annat fika av martin,
och även lite olika skämt att lyssna på x).
gick sedan och åt lunch med några från
klassen.
efter lunchen sa jag hejdå till dem och gick
sedan en stund på staden medans jag väntade
på viktor. när han väl kom ner så gick vi runt en
stund, vi tänkte även fika men mitt favorit ställe
pause var helt fullsatt så då gick jag för att ta
bussen hem istället, eftersom jag skulle få
vänta två timmar på nästa.
jag pluggade lite och åt middag innan jag fick
skjuts in till johanna.
och självklart börjar vi busa så fort jag kommit
dit, blev lite kuddkrig och kittelkrig.
under kvällen han vi även med att spela lite spel,
pyssla och måla. och även dricka massor med
té och äta masssssssor med godis, hihi.
blev en riktigt trevlig kväll och det slutade med att
vi gick och la oss jättetrötta vid tre.

det var jättetrevligt! tack bästa vän. <3

Kommentarer
Postat av: sara

sv: oookkeej :) ska ha en imorgon tänkte jag ;) <33

2009-01-19 @ 21:05:27
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: sofia

Åh, jag visste inte att du bloggade:) Men nu ska jag läsa vettu:D <3

2009-01-20 @ 16:47:02
Postat av: sara

frågestuuund nu :) <3

2009-01-20 @ 17:13:39
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: ERIK

Dom flesta tyckte faktiskt ljusgrått! ;D

2009-01-25 @ 17:26:06
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback