fredag

godmorgon allihopa!
har ni sovit gott? det har jag gjort i alla
fall förutom en liten mardröm ..
det blev sent igår kväll då vi kollade på filmen
igår. vi vaknade vid ett och klev då upp för
att äta frukost, mycket mysigt var det :).
tänkte åka in på stan idag men är alldeles
för trött för det. blir istället en mysig hemma
dag hos min söta lilla pojkvän.

det är så skönt att ha lov, man tänker inte äns
på vilken dag det är, jag fick fundera ett tag innan
jag kom på vilken dag det är idag då jag skulle
skriva rubriken.

jag vill inte att skolan ska börja igen, jag vill
inte behöva kliva upp tidigt hela tiden ...
jag längtar till sommaren, jag vill sommarjobba
tjäna pengar så att jag kan köpa mig en systemkamera!
jag vill verkligen ha en systemkamera nu, jag ska nog
börja spara nu.

jag fick låna hannas systemkamera en stund under
kvällen på nyårsafton och jag gillade det mycket!

nej nu ska jag gå upp och kolla om vi ska hitta på
något, viktor ska på träning senare jag funderar på
att följa med en sväng men jag vet inte riktigt hur jag
ska göra ;b.

vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: sara

köp en sån kamera du, kommer inte att ångra dig ;) :)<3

2009-01-12 @ 16:09:17
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback