310109

Hej!
Nu ska jag gå och lägga mig. Mår inte alls särskilt bra.
Allt känns super jobbigt, och jag känner mig bara allmänt
trött.. Hoppas iallafall att det känns bättre imorgon!
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mår jag inte
bättre imorgon kommer jag nog inte på på min APU på
måndag heller.

Varför kan inte allt bara vara enkelt? Jag önskar att jag
gick på dagis igen, var bästa vän med Julia och mådde
super bra hela tiden. Då när man grinade för små
skrubbsår på knän och armbågar.
Får jag inte bli liten vill jag bli lite äldre och flytta hemifrån,
eller så vill jag att min familj ska flytta. Det är inte den jag
vill komma ifrån, utan Östersund. Jag vill bort från Östersund.
Men det är bara försöka vara positiv och glad ändå, jag KAN
klara allt så det så.

Kanske ska försöka Kissie metoden, att tänka sig frisk.
Tänka positivt så man vaknar frisk imorgon! :)

Jag hoppas att ni har haft en super bra dag, godnatt
och sovgott så hörs vi imorgon! Det här var mitt sista
inlägg någonsin i Januari 2009! :)

Puss!



En bild på mig som inte är ny.

Kommentarer
Postat av: sara

sv: jag tyckte den var mycket vacker :) haha okej, detsamma :) haha ingen aning riktigt, men du har det nog bra iaf :) haha <33

2009-02-01 @ 20:16:38
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback