300109

Hej!

Nu är jag äntligen hemma igen. Började kvart i tio med endast
en lektion under dagen, idrott. Vi gjorde lite olika staffeter och
spelade trippelboll. Efter idrotten gick jag och åt lunch och sedan
tog jag en promenad upp till Friggaskolan för att träffa mina små
dansbebisar. Det var mycket trevligt. Åkte sedan hem med en av
dem som är min granne.
Har fikat lite och nu sitter jag här vid datorn.
Ska åka in till Viktor ikväll, vi skulle kolla på någon film och sedan
lägga oss tidigt.
De två kommande veckorna kommer bli riktigt jobbiga, har APU på
sjukhuset här i Östersund och får ha vanliga arbets tider så börjar
vid sju och slutar kvart över fyra. Ska även jobba en kväll och då börjar
jag kvart över två och slutar halv tio. Kommer både bli jättekul och super
jobbigt men jag ska nog klara det.
Nej nu ska jag ta och fixa lite grejor så vi får höras senare! :)
Puss.





Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback