310109

Hej igen!
Nu har jag ätit middag med familjen, mycket gott
var det. Men jag fick väldigt ont i magen.
Känner mig inte speciellt glad idag men fick iallafall
till några kort :) haha.






Ikväll blir det som sagt ta det lugnt, ska nog spendera mycket tid med min
vän Eclipse :) hihi.

Är super trött och less just nu, känns som om alla andra kommer ha värsta
drömveckorna framför sig medans min kommer bli super jobbig och lite
intressant. Fick ju hjälp av en kompis i klassen med min APU plats, ska
vara på sjukhuset och jobba precis lika länge som en vanlig läkare. De
flesta dagarna mellan 07:00 till 16:15 men även en kväll då jag får jobba
14:15 till 21:30. Kommer säkert att bli super jobbigt att ta sig upp på morgonen,
men jag hoppas att jag klarar det iallafall.
Jag kommer nog komma tillbaka till skolan med massa erfarenheter om två
veckor då jag ska jobba på olika ställen på sjukhuset nästan varje dag.
Jag gjorde en av mina APU dagar i nian på sjukhuset också och det är bland
det roligaste jag gjort, dock behövde jag inte jobba lika länge. Men det var
väldigt intressant och man fick lära sig super mycket, jag var så på hjärtintensiven
och fick bland annat följa med en äldre man när han skulle göra ultraljud på
sitt hjärta. Tyckte det var super spännande att se då vi precis jobbade med
kroppen på våra NO lektioner i skolan.

Idag får jag Photoshop och Illustrator, ska bli super kul. Kanske tillbringar en
hel tid där ikväll då :)..

Nu ska jag ta och duscha och sedan dra på mig myskläder och bara mysa, fixa
fötterna, läsa och bara ta hand om mig själv!

Hur ser eran kväll ut? :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

igår var också en ta-hand-om-mig-själv-dag. haha ;) hur går det med illustrationerna? svårt? ;) <33

2009-02-01 @ 17:46:30
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback