300109

Hej!
Nu har jag precis kommit fram till Viktor, han har gått och
duschat. Vi ska lägga oss tidigt idag för jag vill inte vända
på dygnet när jag har en jobbig vecka framför mig.
Vi ska se på en eller två filmer ikväll, jag berättar senare
vilka det blev!
Imorgon hade jag hoppats på att få leka med Johanna en
stund på stan men hon ska ta bussen till Sundsvall med
sin mor så det får bli en annan dag. Har jag tur så får jag
sova där imorgon iallafall :).
Någon annan som ska på stan imorgon? :)

Jag mår inte speciellt bra, känns som att jag är på väg att
bli super förkyld vilket jag inte vill bli nu när vi har APU.
Vet inte äns om jag får komma på min APU om jag är det ..
För man kan ju inte gå omkring på ett sjukhus och smitta ner
alla. Hoppas att det går över om jag sover riktigt! :)

Blir inga bilder nu då jag inte har någon kamera här hos
Viktor, men ska ta med min minidator i framtiden! :)

Jag får se om jag hinner skriva något mer ikväll, annars hörs
vi imorgon!
Godnatt, om vi inte hörs.
Puss!

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback