280109

Går ganska bra att plugga, är nästan klar med
svenskan nu iallafall. Bara engelskan klar och
har inte äns hunnit börja på korten till bebisarna..
Imorgon följer datorn med till skolan i allafall,
det behövs!









Ni kommer nog att få vänja er med mina dåliga bilder..

Ska snart duscha och sedan ska jag nog krypa ner i sängen
en stund med min vän eclipse :).

Imorgon kommer det en lång och ganska tråkig dag, först
Engelska A i tre timmar, lunch en timme och sedan tre timmar
Matematik B. Som tur är har jag ju roligt folk att sitta med på
lektionerna så det brukar bli mycket prat och mindre gjort, vilket
är anledning till att jag sitter och pluggar ikväll också!

Nej nu ska jag fortsätta skriva lite.
Går mot sängen sedan.
Godnatt! :)

Puss.

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback