280109

Hej allihopa!
Nu är jag hemma och har varit det ett tag också, har ätit
middag och hjälp mamma lite. Hjälpte även min bror att
göra sig i ordning för att åka på sin första hockey träning.
Han var super söt och så ganska rolig ut i alla kläderna!

Min kväll består av att plugga, fick ännu mer att göra nu
idag. Så nu har jag två berättelser som jag måste skriva.
En novell som heter "Jag och min bästa vän" och en short
story på engelska som inte har fått något namn än, den är
lite (eller ganska mycket) Twiligt inspererad.
Måste även fixa korten till bebisarna ska ta och skriva ut
lite bilder och sedan fixa med det! Kom på att jag måste
in på syssla imorgon och handla lite pysselgrejor också!







Ni får ursäkta kvalitén på bilderna men inte så mycket att
göra åt när man bara har en jättedålig webbkamera.

Nu kom jag på en sak till jag måste fixa batterier till min
kamera! :)

Nej nu ska jag ta och fixa lite så får vi höras senare! :)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin! <3

och vad fin bloggen har blivit! :O :D

2009-01-28 @ 20:25:27
Postat av: idamikaelaa

tack så mycket! :)

2009-01-28 @ 21:05:32
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback