280209 - myspys.

Hej!

Hur har eran dag varit idag och vad
ska ni göra resten av dagen? :)

Min dag har hittills varit super mysig,
började med att jag vaknade samtidigt
som bästa vän. Vi låg och pratade en
stund innan vi tog oss upp för att äta
lite frukost. Det behövdes verkligen,
var super hungrig imorse när jag
vaknade.
Efter frukosten gick vi ner till Johannas
rum och pysslade lite, det är så mysigt
att sitta och göra kort till andra! :)


Det här kortet är till Johanna.


Det här kortet är till mamma fast det är inte klart än.


Det här kortet har Johanna gjort! :)

Jag har precis duschat så tyvärr sitter
jag bakom korten ;) haha.

Vi kanske ska ta en promenad ner till
badhusparken för att fika lite i det fina
vädret, men vi får se om vi hinner det
innan solen är borta. Sedan ska vi
iallafall äta middag här hemma hos
Johanna! Och efter det drar vi oss mot
ett fik i stan, karibus, för att fika en stund.
Och efter det kanske vi ska dra oss
till min tremänning Jörgen, det ska bli
super trevligt! Var länge sen jag träffade
Jörgen nu.

Det är så skönt att vara hemma själv,
Johannas familj är i fjällen. Så vi kan
komma och gå hur vi vill utan att vara
rädd att väcka någon och man behöver
inte lyssna på alla barnen som springer
omkring och skriker.
Har jag tur får jag vara ensam hemma
nästa helg, men vi får se hur det blir
med det!

På tisdag åker jag upp till stugan i fjällen,
ska träffa lite vänner. Bland annat Sara
från klassen! Det ska bli super trevligt.
Kanske får träffa några gamla vänner
då också :).

Nej nu ska jag göra mig i ordning, så
vi kan gå.
Vi får höras senare idag! :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: sara

hur länge blir du kvar i fjällen? jag kommer upp först på onsdag kväll :/ <33

2009-02-28 @ 22:50:43
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: SARA

sv: okej vad bra :) jag kommer dit onsdag kväll så vi hinner ses minst en eller två dagar :) <33

2009-03-01 @ 18:25:31
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback