270209 - super mysig dag.

Hej sötisar!
Just nu sitter jag hemma hos Johanna,
hon sover och jag somnar också snart.
Skrev ett ganska långt inlägg igår när
jag gått och lagt mig, men tyvärr somnade
jag med datorn i sängen så det blev aldrig
publicerat. Kanske publicerar det imorgon
när jag får igång min lilla dator!

Idag hade jag ingen skola så mitt lov
började igår, men jag klev upp tidigt
ändå för att jag skulle följa med min
bästa vän på hennes skola. Det var
super trevligt, hon går estet bild och
jag fick följa med henne på hennes
tre timmar långa bild lektion. Det var
riktigt roligt och intressant, eftersom
jag själv inte alls är speciellt bra på
att måla så var det häftigt att se hur
det bildades bilder om vart annat.
När Johannas lektion slutade fick
jag skjuts hem för att jag skulle städa.
Det gick ganska fort så jag var snart
inne i stan hos Johanna igen.
Vi skulle äta middag ihop och det
blev super god tacos! :)
Efter det duschade Johanna och
fixade sig lite och även jag. Sedan
begav vi oss ner mot stan för att
vi skulle gå på bio, "the international"
inte alls speciellt bra film, jag tyckte
den var rent utsagt super dålig!
Pang, pang, pang ..

Efter bion kom min morfar och
skjutsade oss hem till Johanna,
vi har fikat lite mackor och druckit
óboy och té. Super mysigt, just
nu är det mys musik igång och
tända ljus så man bli väldigt trött.
Ska snart gå och lägga mig, orkar
knappt ha datorn i knäet nu..


Men vi får höras imorgon istället.
Vad har ni gjort idag? :)

Någon fler som har fått sportlov nu? :)
PUSS! ♥


Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback