250209

Godmorgon!
Nu sitter jag här vid datorn, är super trött och ska
snart göra mig i ordning. Min dag idag är ganska
lugn, ska bli skönt att inte stressa runt en massa.

Idag ska jag iallafall göra det här:
• Skolan - Musik & Engelska 08:15 - 14:55
• Jobba 18:00 - 20:00

Inte speciellt mycket inplanerat som ni ser, men
det är ju bara bra så man får ta det lugnt en stund!
Nej nu måste jag skynda mig så jag inte missar
bussen.

Vad ska ni göra idag?
Ha en bra dag sötnosar!
PUSS! ♥



Blir ni inte sugen när ni ser den här bilden?
Den kommer från tjejkvällen och det är en
del av allt vi handlade!

Kommentarer
Postat av: CAISA

Mums, mums, mums! Vill äta upp bilden :P

2009-02-25 @ 23:15:24
URL: http://caisaj.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback