250209

Hej ni söta där ute! :)
Nu är jag hemma från jobbet, har varit
riktigt skönt att få träna lite igen! :)
Jag han inte göra speciellt mycket
mellan skolan och jobbet, jag vilade
lite för jag kände att det verkligen
behövdes!
Jag har nu även hunnit duscha, gjort
mig klar för sängen, ätit middag och
tagit det lugnt.

Idag har det inte blivit mycket kort
tagna inte, jag ska skärpa mig! :)
Ska läggaupp lite bilder från tjejkvällen
innan jag somnar tänkte jag.

Vad har ni gjort idag? :)
PUSS!♥

Läste nyss min kompis Sara's blogg
och hon hade hittat en super bra hemsida
där man kan få tusentals läsare gratis,
något som verkar intressant? Det tycker
jag iallafall och ni kan bli medlem här.


Imorgon får ni nya bilder, jag lovar!

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback