240209

Hej ni underbara läsare!
Känns som att jag säger förlåt för mycket och jag
börjar verkligen skämmas nu .. Har aldrig några
bra ursäkter heller.
Igår han jag inte uppdatera på grund av att jag
åkte hemifrån vid sju på morgonen och var inte
hemma förrän vid halv elva på kvällen.
Fick inte heller bilderna från tjejkvällen igår som
jag hade lovat men dem har jag fixat idag! :)
Just nu hinner jag tyvärr inte lägga in de bilderna
men jag lovar er att jag tar med mig datorn på
skolan imorgon så ska jag fixa ett inlägg med
bilder på en rast! :)

Här är några bilder från när jag fick låna Sara's
systemkamera på tjejkvällen iallafall. Lite Haidi
inspirerat.





Ni får ursäkta hur håret och kinderna ser ut på bilderna,
som sagt tjejkväll, det var väldigt varmt, dansmatta och
massor med spring.

Igår var jag iallafall på skolan även fast jag inte
kände mig helt bra .. Men det blev iallafall spanska
och svenska. Åt lunch med Sara och Anna, det var
super mysigt :).
Efter skolan träffade jag Linn och hade en riktigt
bra eftermiddag, tack så mycket gumman! <3
Sedan blev det två timmar dans och buss hem
vid tio.
Var riktigt trött när jag kom hem kan jag säga!

Anna och Sara under lunchen:

Anna


Sara


Idag var det först religion på schemat, förväntade
mig en super tråkig och jobbig lektion men våran
lärare har tydligen fått barn, GRATTIS, så därför
blev det en slapp lektion då vi bara kollade på
film. Sedan blev det lunch, blandade känslor ..
Skulle iallafall gå och köpa semla med Erika
på lunchrasten, men det blev inte så då jag
kom på att jag inte gillar köpta semlor, haha.
Efter lunch hade vi svenska och det blev inte
mycket gjort..
När vi slutade för dagen tog jag bussen med
Sara hem till henne för att fixa med lite bilder
och busa lite! Var super trevligt och hon har
ett super mysigt rum! :)
Sprang från Sara vid kvart i fem till kören,
träffade sötnosarna Evelina och Carro där
och det var super trevligt. Pratade även lite
med min körledare Lena som sa att jag kan
få jobb där nästa termin om jag vill, låter som
en super bra idé! :)
Efter kören kom familjen och hämtade mig,
vi åkte hem för att äta mat och semlor. Fick
skynda mig lite för skulle in till stan igen. Åkte
med Sandra till stan och hade dans i en timme,
det var super roligt och väldigt skönt!
Nu har jag duschat och ska bra mig mot sängen
så jag inte försover mig imorgon! :)


Just ja såhär kul har man på svenska
lektionerna:


Vad har ni gjort idag?
Hoppas ni har haft en super bra dag!
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: SARA

Jag har absolut mysigaste rummet, näst efter dig då ;) <3

2009-02-25 @ 10:17:17
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: sara

+ sötaste bilden på mig där ;)<3

2009-02-25 @ 10:17:58
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback