170209


Hej ni söta flickor och pojkar där!

Just nu sitter jag på skolan här med min
vän Sara, vi har svenska och kollar på en
film som verkar helt okej. Lite konstig men
den funkar! :) Filmen heter Gökboet och
vi tittar på den för att vi ska se en pjäs av
den nästa vecka, det är för att vi ska veta
vad pjäsen handlar om och sen ska vi kunna
jämföra dem också tror jag.

Min dag idag består av massa roligt!
• skola - religion & svenska
• kör
• träffa min hemliga vän ;)
• dans

Så jag har det jag gör idag, men vi hörs senare
idag, eventuellt en sväng när jag är hos min
hemliga vän!

PUSS! ♥


Det fick bli min favorit bild igen då jag inte har hunnit tagit någon annan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där bilden var jättefin! :) <3 Jag tkr vi ska hitta på nåt nån dag. Var du upptagen i helgen?

2009-02-17 @ 16:16:58
Postat av: Astrid

kul med kör och dans! skulle vara roligt att få veta vbem din hemliga kompis var...

2009-02-17 @ 16:43:48
URL: http://astrilie.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback