170209

Hej vänner!  (Inlägget skulle egentligen
publiceras vid åtta, hihi).
Nu är jag hemma och jag har varit det
en stund, har ätit middag.
Tyvärr blev det lite ändringar idag, träffade
inte min hemliga vän och det blev ingen
dans heller!
Jag var så otroligt klantig att jag glömde
mina dans grejor på skolan .. Så när
kören var slut tog jag bussen hem istället,
det går inte så mycket bussar där jag bor
så jag kände att det inte var så stor mening
att stanna och träffa min hemliga vän idag.
Men vi kanske ska ses på lördag istället! :)
Ska skriva ett inlägg om min hemliga vän
snart! :)

Ikväll ska jag plocka ihop lite grejor och
fixa lite inför fredagen och imorgon.
Ska även försöka lägga mig tidigt, satsar
på att lägga mig om en timme. Får se hur
det går med det!

Imorgon ska jag gå och fika med två super
söta flickor från min klass! :) Det ska bli super
trevligt! Ska försöka ta lite kort så ni får se!

Vi hörs senare, hur har eran dag varit? :)

PUSS! ♥


Stolt är jag idag! Jag har lyckats lära mig att göra en inbakad fläta
i min korta lugg!

Kommentarer
Postat av: hanna

men duuu, lär mig, jag provar och provar men det går inte! :'(

2009-02-19 @ 14:51:16

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback