160209

Hej sötnosar!

Vad tycker ni om den nya headern?
Slängde ihop den lite snabbt, väldigt
enkel men jag tycker ändå om den! :)

Börjar bli dags att dra sig mot sängen nu, har
hunnit fika lite och duschat efter dansen. Inte
mycket gjort annars.

Dansen gick mycket bättre än förväntat, hängde
med bättre den här veckan än förra iallafall! :)
Imorgon blir det dans igen och ska eventuellt
träffa en vän också. Ni kommer ihåg den hemliga
vännen som jag var och fikade med? :) Har ju
inte berättat vem det är än, men det får ni veta
imorgon! :)

Det är alltid lika kul att komma till dawes och
se alla glada människor som längtat hela
veckan efter att få dansa, så förväntans fulla
och verkligen fulla med liv! :) Ska bli super
kul att få jobba med Andrea två timmar varje
torsdag, jag längtar!

Nej nu måste jag skynda mig till sängen, vi
hörs imorgon! Sovgott :).

PUSS ♥


Ni får se min favorit bild just nu igen, har en bad hair night efter
duschen just nu! :)

Kommentarer
Postat av: SARA

snygg header ju :)<33

2009-02-17 @ 09:21:17
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback