160209

Hej vänner!
Nu är jag hemma från skolan, spanskan gick väl helt okej!
Och svenskan gick också bra då vi skulle redovisa om
våran APU period, det gick bra då jag och elias hade
jobbat lite med det i fredags!
Efter skolan kom pappa och hämtade mig och vi tog
då en liten sväng på lite olika affärer för att jag bland
annat behövde galgar. Så nu har jag det jag gör i väntan
på att dansen ska börja!

Så trevligt att det var flera som hittade hit! :) Ni får gärna
kommentera och berätta vad ni tycker. Bra som dåligt
spelar absolut ingen roll! :) Tar gärna emot tips på vad
jag kan göra bättre :).

Funderar på att göra en ny header igen, blir aldrig riktigt nöjd!
Men nu vet jag nog hur jag vill ha den! :)

Nu är det snart mat och sedan är det dags för dans! :)
Hur ser eran kväll ut? :)

PUSS! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra kvinna! ;) <3

PUSS på dig också!

2009-02-17 @ 17:56:58

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback