150209

Hej på er!
Det har gått bra att städa och möblera om. Börjar känna
mig ganska trött nu. Imorgon är det skola också och jag
har verkligen ingen lust att gå! Men men bara att pallra
sig iväg, ska försöka vakna jättepositiv imorgon! :)

Just ja, min alla ♥ dag.. Började med en väldigt kort
sovmorgon, tog en dusch och gjorde mig i ordning.
Farmor och farfar kom och hämtade mig och jag åkte
sedan med dem till mina kusiner, skulle fira en av dem
som fyllt år! Det var mycket trevligt, massa kramar, mys
och lek blev det! Åkte sedan hem igen och bytte om och
gjorde mig klar inför kvällen, Viktor och jag hade nämligen
bestämmt oss för att gå på bio. Det blev I taket lyser
stjärnorna
, jag tyckte den var super bra. Vet inte riktigt
om han höll med mig men men.


Efter det åkte vi hem till honom och gjorde semlor, de
blev mycket goda och vi hade väldigt mysigt! :)
Blev en ganska tidigt kväll då jag var ganska trött men
det var mycket bra! :)

Vad gjorde ni på alla ♥ dag? :)

Nu ska jag gå till sängen och sova!

PUSS! ♥



Kommentarer
Postat av: SARA

själv åkte man en massa skidor och åt gelehjärtan :P hehe<3

2009-02-17 @ 16:49:39
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback