030209

Hej!
Det har varit en långdag idag, fanns inte så mycket
att göra på sjukhuset men när det väl gjorde det så
var det mycket intressant. Har lärt mig massa nytt
idag, träffade även Oscar från klassen en stund då
hans mamma skulle kolla något på avdelningen där
jag var.
När jag hade slutat kom min far och hämtade mig,
och så fort jag var hemma tog jag på mig myskläder,
gjorde en kopp te och satte mig för att mysa lite.









Min förkylning har inte blivit bättre så ni får ursäkta
bilderna lite! ;b.
Har varit en jobbig dag då jag länner mig sjukare
idag, mer täppt i näsan och det är verkligen inte kul
att vara det när man är på sjukhuset. Man bör ju vara
helt frisk!

Vi hade även städdag här hemma idag så har städat
rummet och dammsugit. Nu är jag riktigt trött och ska
gå och duscha och sedan sova.
Jag börjar klockan kvart över två så får lite sovmorgon
iallfall, sovgott nu!
Vi hörs imorgon! :)
Puss!

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback