020209

Hej!
Mådde super dåligt igår, orkade inte göra någonting.
Förlåt för att jag inte bloggade men det fanns inte
lust, ingen fantasi till det.
Jag mår lika dåligt nu efter en lång dag på sjukhuset,
jag har iallafall haft haft super roligt. Var en jättetrevlig
tjej som tog hand om mig idag, fick hjälpa henne med
allt möjligt som vi skulle göra med patienten vi hade
hand om. Fick även vara lite med min klasskompis
Elias då han också har sin APU på sjukhuset och det
är hans mamma som fixat åt oss båda.
När jag kom hem tog jag lite fika och gick sedan direkt
till duschen.
Min morbror Magnus åt middag här :), och efter den har
han suttit med våra datorer och försökt fixa dem. Bland
annat mina! :)

Igår bakade jag och min lillebror krämbullar som mer
blev torrbollar.







Nu ska jag ge min vän Eclipse lite tid så hörs vi senare.
Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

hah kul bak ;) lät lite najjs med torrbollar ändå, men vad ska vi baka på tjejtvällen? eller the girl´s night ? ;D haha <33

2009-02-02 @ 21:29:04
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: sara

hah kul bak ;) lät lite najjs med torrbollar ändå, men vad ska vi baka på tjejtvällen? eller the girl´s night ? ;D haha <33

2009-02-02 @ 21:29:16
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback