Thank you.

Hej!
Idag blev det en lång dag, var bara hem snabbt och åt middag innan jag skulle iväg igen. Dagen började med idrott och vi pratade om kursplanen och målen vi har, gick ganska fort så vi fick lite längre lunchrast. När den var slut blev det Matematik B igen och det var riktigt långtråkigt, bara massor av repetition. 
När jag slutade gick jag lite på stan för att handla en present till min kusin Moa som fyller år idag (vi ska fira henne på lördag), och jag hittade lite fina saker. Sedan ringde mamma och bad mig köpa lite grejor åt henne, sagt och gjort vilket ledde till att jag missade bussen. Fick vänta på pappa i en timme tills han slutade. Vi åkte hem och åt innan vi åkte till min morbror Magnus som fyllde år i måndags, det blev lite fika och lek med barnen. Fick även låna ett makroobjektiv när vi var där av hans kompis så fotade lite, nu vill jag ha ett sånt också. Snälla pappa?

Kolla vilka super söta sudd jag fick av bror igår, helt underbara!


PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Fiin blogg :D

2009-08-27 @ 22:27:46
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: BECCA

Fan vad du spamma kissies blogg hahah, men det vart ju därför jag hitta hit;D.. Men är det ditt barn som du har på bild i headern ? :)

2009-08-27 @ 22:32:19
URL: http://beccapizarro.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback