It was the perfect time.

Hej!
Dagen idag har varit helt okej, förutom att jag försov mig. Det började iallafall med att vi skulle planera lite lekar inför nästa vecka för de nya ettorna, + att vi fick ha mentorssamtal. Hade ganska mycket att prata om med min mentor, det är lite kurser och så vidare som måste kollas upp då jag ska läsa en speciell kurs för att få läsa UF nästa år! Jag är så otroligt glad att jag tog tag i det, för allt gick ju super bra. Kanske inte kan läsa foto den här terminen men det gör ingenting, hellre UF nästa år. 
Efter lunch började det riktigta schemat med Matematik C, helt okej lektion. Bara repetition, så det var enkelt. 
När vi hade slutat sprang jag en sväng på stan för att fixa lite små grejor innan jag åkte hem och bakade lite. Nu ikväll har det varit lite gäster här med fika och gratulationer. 

Grattis älskade Pappa, hoppas du är nöjd med din dag. ♥

Mamma gjorde en tårta till honom och använde några av mina chokladbokstäver.

Hoppas ni haft en bra dag!
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nämen! Det är ju Stigge!

Han har ju jag haft som lärare några gånger :)

2009-08-27 @ 18:47:34
URL: http://emiliaeldh.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback