Torsdag

Hej vänner!
Det är en vecka sen jag skrev, det har hänt mycket roligt. Men även mindre roliga saker, jag tänker vara ärlig och säga att allt inte är helt bra nu. Men det är på väg mot bättre tider igen!

Ska försöka dra igång det här igen, har saknat att skriva faktiskt. Ni ska få veta lite vad som hänt! :)
Ska skriva ett inlägg nu så hörs vi senare ikväll.
PUSS! ♥

Jag vill ha sommar och Gotland!

Sandra och Sofie en mysig kväll i somras.


Vet att jag är ugly på bilden, men minnet med dig från den här dagen är underbart!
Jag hoppas det blir Gotland i sommar också, med ett super fint bröllop ;).

Kommentarer
Postat av: Sandra

du är söt, jag ser typ ut som en giraff. :s

haha var det inte där den där killen kom fram och ville se hur bilderna blev? xD <33

2009-04-10 @ 00:07:35
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback