Tisdag

Godmorgon.
Har ni sovit gott?
Det har jag gjort trots att jag oroade mig för mitt mentors samtal som var idag, mamma och pappa ska vara närvarande också ..
Så min dag idag ser ut såhär:
- Religion 8:15 - 9:00
- Mentors samtal 9:00 - 9:30
- Religion 9:30 - 11:00
- Lunch 11:00 - 12:10

- Svenska 12:10 - 14:55
- Kör 17:00 - 18:00
- Dans 20:30 - 21:30

Mamma och pappa stannade och fikade en stund sen också då det var rast i religionen :).
Religion, mentors samtal och lunch är nu av klarad. Så alltså är det dags för svenska nu.

Ska försöka hinna med att träffa lite vänner i "pauserna". Funderar på att sola lite också, men det får nog bli en annan dag. Senare idag ska jag även berätta vad jag ska göra på imorgon kväll, men än så länge får det bli en liten hemlighet! :)

Kan berätta att hemligheten iallafall har något med min vän Sandra
att göra! Ska bli riktigt trevligt, och spännande ;).

Hoppas ni får en bra dag idag.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi riktigt spännande :)

2009-04-21 @ 12:00:26
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback