Senaste veckan.

Nu så, då kör vi.
-
Fest hos en kompis, med massa trevligt folk!
- Bio "Fast and Furious", super bra.
- En super trevlig onsdagkväll med skönt folk och övernattning hos Linn.
- Dans, dans, dans och dans.
- Trevliga vardagskvällar med trevligt folk.
- Sara har sovit över.
- LOV.

- Ett super stort spanska prov.
- Två engelska inlämningar.
- En religion inlämning.
- Två svenska inlämningar.

Har varit mycket roligt som hänt, tyvärr har jag inga bilder att dela med er. Men det ska bli bättring på det. Åker till fjällen imorgon och vet inte när jag kommer hem, det blir iallafall onsdag eller fredag.
Ska bli super skönt att få åka iväg ett tag och vara med vänner man inte träffar ofta annars!

Nu ska jag hänga lite tvätt och sen ska jag sova, ska in till stan en sväng imorgon innan vi åker.
Om jag inte hinner uppdatera mer innan jag åker så får ni ha det så bra så hörs vi senare!
PUSS! ♥

Här kommer lite andra bilder som gör att man verkligen vill ha sommar:

Stockholm.


Östersund.


Falun.


Gotland.

Kommentarer
Postat av: SARA

Hej darling hur är det? har inte hört av dig nåt på lovet och har själv inte pengar på mobilen:P men hoppas du har det bra, och om du är i stugan, hör av dig när du kommer hem :)? <33

2009-04-15 @ 19:12:54
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback