MONKI

Hej vänner, strålande humör just nu! :D
Mycket dålig uppdatering, jag vet! Men jag tänkte slänga in ett inlägg och berätta var jag har varit ikväll, jo nämligen på MONKI. Affären öppnar imorgon men de hade en invigningskväll ikväll, med hög musik, dricka, och självklart massor med snygga kläder. Blev inga bilder tagna, mamma hade fixat så att hon och jag stod på VIP-listan så att vi kom in. TACK MAMMA! Har hittat massor med kläder som jag gillar (gick inte köpa kläder ikväll), tyvärr känner jag mig ganska pank men ska nog ändå köpa något imorgon då de öppnar klockan tolv! :D









Jag låter bilderna tala för sig själv!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

Halleluhja moment på rikigt!

Älskar det där blommiga kjolen, men kön var så jääävla lång så jag pallade inte att prova nånting idag :P

2009-04-24 @ 22:56:29
URL: http://hannabouvin.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback