Måndag

Hej vänner.
Lång dag idag, började skriva ett inlägg imorse innan skolan men insåg snabbt att jag inte skulle hinna skriva klart det. Dagen idag har varit riktigt bra, om man bortser från timmarna i skolan. Solen har varit framme och värmt Östersund hela dagen, riktigt skönt. Blåste lite vilket gjorde det en aning kallt men stod man på ett vind stilla ställe blev man genast riktigt varm istället!
Var ner på Wendelas en sväng efter skolan och köpte två biljetter till vårshowen, det blir på torsdag efter jag har jobbat. Hoppas på att få träffa Josefin också!
När jag var hemma gjorde jag mig en vanilj milkshake och tog min vän eclipse och satte mig ute på bron i den varma solen en stund. Riktigt mysigt, mamma satt också ute och solade så vi pratade lite också och hade det trevligt.

Milkshake, mobil och minväneclipse var det som behövdes för att göra mig riktigt glad.

Har även jobbat två timmar idag, var riktigt roligt att få se mina danselever igen nu efter lovet. De känns som att de växer mer och mer för varje vecka som går, alltid lika roligt att se! Vi ska ju snart ha uppvisning så just nu är det mycket som ska fixas :). De börjar redan bli lite nervösa.
Hade dubbla dansträningar ikväll också som jag skrev tidigare, var riktigt jobbigt och skönt. Efter det gick jag hem till Emil där det var massa folk som samlats för att spela tv-spel och ha det trevligt. Anja, Pia, Hanna, Isabell, Oscar, Bizze och Timmy. Sedan följde Anja med mig till bussen, riktigt snäll tjej, super lätt att prata med!

Anja och Emil.


Anja och busiga Emil.

Imorgon blir det nog en riktigt långdag också, tar med mig kameran och lånar en dator när jag har tid att uppdatera! :)
Godnatt och sovgott nu.
PUSS! ♥

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback