Lördag

Godmorgon!
Just nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, pratar med lite olika vänner. Tog mig en riktigt skön sovmorgon, idag ska jag nog bara ta det lugnt, men vi får se vad det bli för kul ikväll! :)


Hej!
Började skriva ett inlägg i morse men blev aldrig klar, pappa tvingade mig att göra mig klar på tre minuter för att åka till stan och hämta min moppe. Så det var bara att springa!
Idag har jag bara tagit det lugnt mest, duschade och fixade till mig. Blev en kväll med kusin och några vänner till han, det finns inte så mycket att säga om kvällen. Blev inga kort tagna heller, inte humör för det inte. Kan berätta för er att det är jävligt kallt att köra moppe två och en halv mil i bara jeans .. Mina ben, fötter och fingrar var verkligen borta när jag kom hemm. Fick duscha i en halvtimme innan jag kände fötterna igen!
Imorgon blir det nog till att plugga och fixa här hemma. Funderar på att åka på Wendelas vårshow också, men det lär ju inte finnas några biljetter kvar nu men får se hur det blir!

Har ni haft en bra kväll?
Nu tänker jag sova, vi hörs i morgon!
PUSS! ♥


Nu börjar det bli dags att sova men självklart skriver man lite på bloggen innan man somnar!


Redo att sova :).

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jo såg de , ska lägga till

2009-04-19 @ 14:12:31
URL: http://haaiidi.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback