Läggdags

Har ni haft en bra dag?
Min dag har varit super bra, till och med skolan gick helt okej. Har kommit på ett sätt att göra den bättre :). Kören var super bra, har saknat Evelina och Caroline. Åkte även dit lite tidigare för att lyssna och träffa den mindre gruppen som jag ska vara assistent till nästa år, jag vet inte om jag berättat det men jag har fått jobb som lenas (körledaren) assistent nästa år! :) Det ska verkligen bli super roligt och ser verkligen framemot det!

Åkte sedan till Johanna för att hämta upp henne och sedan åkte vi mot Linn för en grillkväll med mycket trevliga flickor, Malin, Emelie, Evelina och självklart Linn och Johanna. Vi åt god mat, de åt grillat och jag åt min super nyttiga sallad. Vi tog också massor med kort, Malin hade med sig sin systemkamera och har jag tur kanske hon skickar bilderna senare :). Sedan pratade vi massor också, och jag hade verkligen super trevligt. Det behövdes, tack flickor! :)

De fortsatte kvällen medans jag blev tvungen att åka på träning, bara två lektioner kvar nu sen är det uppvisning! Ska bli super kul, hoppas att många kommer och kollar ;). Jag har fyra danser jag ska vara med på, får hoppas att nummrena inte kommer så nära varandra! :)


Nej nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon!
Godnatt med er vänner.
PUSS! ♥

Lite bilder från skolan idag:

En trött Elias.


En cool Elias.


Och avslutar med en bild på cool Oscar.

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback