Godnatt

Godnatt vänner!
Har inte så mycket mer att skriva om dagen, har knappt gjort någonting alls. Det blev inte äns en promenad med mamma ikväll som det var tänkt. Imorgon är det skola, känns jobbigt och segt! Sedan ska jag jobba och träna också. Jag har dubbla träningar imorgon, segt. Men snart är det uppvisning! :)

Läste idag att Gina Tricot söker en butikschef till deras butik som ska öppna i Östersund, jag ni läste rätt. Detta måste ju betyda att det är klart att vi får gina tricot?! Eller vad tror ni? :)

Nu ska jag ta och sova lite, sedan brummar jag iväg med moppen till skolan imorgon :D. Det är så skönt att ha moppen så det inte gör något om man missar bussen! ;)

Sovgott.
PUSS! ♥


Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag veeeet, GINA GINA GINA!!! :D

2009-04-20 @ 17:44:20
URL: http://hannabouvin.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback