Godkväll

Godnatt sötisar.
Det börjar bli dags att sova, ligger redan i sängen och är helt klar! Det gick super bra att jobba, dock var de lite flamsiga. Vi är snart klar med första dansen och ska snart ge oss in på den andra, så vi gör stora framsteg! Ska bli roligt att få ha uppvisning med bebisarna, då ska jag ha min egen kamera och ta massa söta backstage bilder. Tänkte även kolla om bästa Sara har lust att leka fotograf åt mig då (du lär ju läsa det här innan jag hinner prata med dig, men förklarar sen).

När jag har fått min kamera ska jag ha många riktiga foto-dagar, ska kolla om min dansbebisar vill vara modeller åt mig. Skulle vara super roligt, olika teman och annan roligt. Jag längtar super mycket tills jag får den men som det ser ut just nu kommer det ta ett tag innan jag får den. Jag hoppas verkligen att jag får den innan påsklovet iallafall, men vi får se hur det blir!

Det ska bli så skönt nästa vecka, går bara tre dagar och sedan är det påsklov. Hur underbart känns det inte att kunna säga, nästa vecka får vi lov. Det är hur skönt som helst, det behövs verkligen just nu. Behöver komma bort från Östersund ett tag, lämna klassen så att man får vara ifrån varandra ett tag börjar bli lite jobbigt. Ska även bli skönt att slippa allt jobb i skolan, ta ledigt från allt annat jobb en vecka. Inga tider att passa och bara massor med kul i fjällen! Fast jag har lite grejor jag måste göra på lovet, men ska försöka göra klart mycket i helgen så jag slipper göra det på lovet.

Nu blev det ett långt inlägg, vi hörs imorgon istället sötisar. Jag hoppas ni haft en super dag, det har varit super skönt väder. Hoppas att vårjackan räcker imorgon!
PUSS! ♥


Lillebror, jag och Erika.

Kommentarer
Postat av: SARA

personlig fotograf? sure! :D haha<33

2009-04-02 @ 09:43:05
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback