lördag.

sov hos viktor, mycket mysigt.
sedan blev det en mysig frukost.
följde med maria och sandra på en promenad
 till lillänge senare på dagen, de köpte lite
julklappar till alvin men jag hittade inget.
ska snart börja handla mina julklappar, fast
det är inte bra att göra det för tidigt eftersom jag
aldrig kan vara tyst om vad jag har köpt till de som
får paketen (a).
sedan blev det en mycket god middag med viktor
och hans föräldrar.
efter middag tog jag och viktor med oss lite kladdkaka
och gick sedan upp för att titta på en ny film. barnhemmet,
riktigt läskig tycker jag att den var. fast jag har ju inte kollat
på så många skräckfilmer helle x).

hur var eran lördag? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback