uppvisning.

nu ska jag snart åka och titta på min lillebror.
gick jätte bra att jobba :), lägger in lite bilder
senare :) :).
direkt när jag kom hem så satte jag mig för
att sy lite på kjolarna .. ganska jobbigt men
det är i alla fall så gott som klara nu. saknas
gummiband och så så det ska jag fixa imorgon
och ska även köpa glitter och glitterhårspray
imorgon!
känns som jag har jätte mycket att göra :/ :/ .
har ju fysik prov på torsdag också, plus att
jag måste träna på låtarna som jag ska sjunga
på torsdah .. hjääälp. jag ångrar mig verkligen
just nu att jag valde musik som individuellt val x).
men men, inte så mycket att göra åt just nu! haha.
imorgon blir det nog en ganska skön dag!

vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback