update.

jobbet gick ganska bra, var lite jobbigt eftersom
jag fortfarande inte mådde helt bra och det blev
bara värre av att jag åkte iväg. min huvudvärk
kom tillbaka och det är nog värre nu än vad det var
förut..

middagen på mammas jobb var mycket lyckad :).
trevligt folk, lite julpyssel och mammas underbart
goda tomtegröt :) :).

det gick även bra att vara barnvakt, ha somnade
nästa direkt när vi kom hem så det var mycket
lugnt. vi han inte göra det vi hade tänkt att göra
eftersom vi kom hem en timme senare än planerat.
men det får blir en annan dag och då kommer det
bilder också :).

imorgon blir jag hemma från skolan också ..
både skönt och jobbigt, trivs faktiskt otroligt bra
i skolan just nu. har ju inte träffat matilda på nästan
fem dagar vilket känns lite tråkigt!

men på onsdag hoppas jag att jag kan gå på skolan
iaf! har musik, vilket betyder att vi ska träna till skol-
avslutningen ... :O
jag vill inte sjunga .. men jag vill inte säga ifrån heller ..
måste få mvg :O.

imorgon tänkte jag ge er lite snygga bilder på några knäppa
tjejer :) haha.

vad har ni gjort idag? :) :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback