torsdag.

förlåt för min dåliga uppdatering idag.
som sagt så hade jag väldigt mycket
att göra idag, hade inte äns en rast
på skolan då jag kunde sätta mig vid
datorn.
skolan började iaf 08:15 imorse och
detta då med nationellt prov. sedan
när provet var slut gick jag direkt till
lucia träningen, skulle egentligen
bara ta en timme så jag tänke "åhh
vilken tur då hinner jag blogga", men
nejdå det tog en timme och då var jag
tvungen att springa och äta lunch för
att inte komma försent till fysiken som
vi skulle ha på campus (ett ställe en
bit från våran skola).
och jag tror aldrig jag skratt så mycket
som jag gjorde under följande en och
en halv timme. våran fysik lärare är så
jävla rolig, det var allt från muskler till
high school musical och till turtles ..
egentligen går det verkligen inte förklara
hur rolig han är, det fula är att han alltid
skrattar åt sig själv och skäms alltid :).
det måste upplevas helt enkelt.
sara förstår mig iaf? (a) hahahahaha.
när fysiken sedan var slut så gick jag
ner mot stan för att ta bussen hem.
eftersom jag bor en bit utanför östersund
så tar det ungefär 20 minuter med buss.
iaf, träffade min kusin på bussen, riktigt
trevligt.
när jag kom hem var det bara att snabbt
byta om när jag insåg vad klockan var ..
skulle jobba och det gick riktigt bra, skönare
5:or får man leta efter x) haha.
alltid lika kul med dem.
(kommer några bilder på dem från innan
sommarlovet senare på det tjatade på mig
att jag skulle lägga upp dem ;b)
åkte sedan hem åt middag lite snabbt för
att sedan få skjuts av pappa till kyrkan ..
gick helt okej men vara ganska långtråkigt ..
haha. och för er som inte vet så var jag på
köravslutning.
nu har jag äntligen kommit hem, ska äta lite
mer eftersom jag inte hann äta så mycket
innan.
hoppas på att pappa har fixat illustrator nu,
ska kolla med honom senare :) :).
nej nu ska jag äta.
hur har eran dag varit? :)

Kommentarer
Postat av: sara

haha aa mikaela jag förstår dig :D:D haha



men även att vi ska han i tvåan och kanske trean också ! (?) det blir bäst!



o nu har jag hittat till din blogg också, inte helt fel ;) kram

2008-12-12 @ 17:14:50
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback