tisdag.

imorgon är det nyårsafton och nu är
det bestämt att jag blir hemma. det
blir min familj, några grannar och
några vänner till mina föräldrar och
deras familjer. min pojkvän kommer
även hit och kanske hans föräldrar.
det kommer nog bli väldigt trevligt.

sov länge idag då jag inte kom i säng
igår förrän vid halv fyra. satt och skrev
ett långt inlägg (inlägget innan) men
när jag skulle publicera det så slutade
blogg.se att fungera och jag kunde inte
komma in. så däför blev det publicerat
imorse istället. jag satt även och kollade
på en film igår :).

idag väntar lite städning innan jag kan åka
in till stan, det blir även middag hemma hos
min pojkvän senare tror jag.
mamma jobbar och pappa och bror är inne
på stan, det är skönt att vara hemma själv
och bara kunna ta det lugnt. allt är så tyst
och jag blir då super trött och orkar inte riktigt
göra det som ska göras ..

jag börjar även bli riktigt arg på min dator
som startar om sig hela tiden.. det verkar
vara något fel så pappa ska kolla på det
när han kommer hem. har jag tur har pappa
även med sig högtalare till min dator när han
kommer :). lycklig blir jag då! :D

vad ska ni göra idag? :D

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback