söndag!

hej!
just nu sitter jag hemma, kom nyss hem från viktor.
ska städa lite idag innan det är dags för att dansa
igen, jag har samling klockan två och showen börjar
klockan tre. sedan blir det äta lite för att göra sig
redo för att dansa igen då nästa show börjar klockan
sju.

filmen vi såg igår hette "college road trip", mycket bra
film tycker jag! :)

jag ska även plugga kemi idag! har prov på tisdag ..
fast det är inte på så mycket men jag hoppas att det
går bra iaf, behöver ett mvg!
sedan är det även nationellt prov i matte igen på torsdag.
hjäälp ...

idag kommer det massor med folk och tittar på mig :).
mamma, pappa, farmor, gammelfarmor, morfar och
helen! :)
även några andra vänner.

näe nu måste jag skynda mig att städa så jag hinner
göra mig klar inför dansen också! :)

vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback