söndag.

vaknade vid halv tolv i morse av att jag
drömt en riktigt hemsk dröm. vaknade
jätterädd så viktor fick krama om mig
och hålla om mig tills jag lugnat ner
mig, var verkligen inte kul ..
gick iaf upp och åt lite frukost :).
sedan blev det lite mys innan sandra
kom och vi bakade lite marsipangodis!
här finns en mycket ful bild på mig och
det jag och sandra lyckades göra idag :).
viktor åkte iväg och köpte skridskor och
jag lekte med alvin under tiden :) :).
sedan tittade jag och viktor lite på tv
innan vi gick i väg för att titta på en bandy
match :) :). jag tror att öbs vann men vi
tittade inte klart på matchen så jag är inte
helt säker.
jag packade ihop mina saker när vi kom
tillbaka till viktor och efter ett tag kom pappa
och hämtade mig.
det blev middag då och sen dess har jag
syssel satt mig med städning, vi har nämligen
städningsdag idag .. :(
imorgon har jag kemiprov så ska plugga inför
det ikväll också, kan det mesta tror jag men
ska läsa igenom det en extra gång :).

vad har ni gjort idag? :) :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback