onsdag.

nationellt prov i matte, kändes som det gick bra :).
sedan musik, inte speicellt kul.. vill inte sjunga
massor på avslutningen men tydligen så måste jag det .. :/
blir bland annat clocks med coldplay & more than words med extreme.
sedan lunch med mycket trevligt sällskap, m, s och t.
sedan en låååång kemi lektion, hann i alla fall blir klar med det
mesta. nu behöver jag inte stressa massor över det tills nästa
vecka då jag har prov.
sedan blev det stan en stund med en vän, och jag hittade lite saker
till dansuppvisningen i helgen :).
sen jag kom hem har jag fixat lite med kläder inför helgen och ätit
middag. även tagit det lugnt en stund. ska nog duscha och krypa ner
i sängen snart och läsa lite innan jag somnar.

vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback