onsdag.

det gick iaf bra att sy kjolarna igår (tisdagkväll),
de blev klara och mycket söta blev de!

ja vad gjorde jag under min onsdag då? det hände
mycket den dagen.

det började med att jag klev upp i vanlig tid för att
åka till skolan, kommer dit en halvtimme för tidigt
så jag får sitta och vänta helt själv utanför musiken.
men när vi började tränade vi de två låtar som jag
skulle vara med på under torsdagen då det var
julavslutning på skolan!
när vi hade tränat klart och klockan var strax efter
nio så kom morfar och hämtade mig så jag skulle
komma hem.
jag packade ihop mina saker och började sedan att
gå med amanda och rebecka bort mot skolan där mina
små bebisar skulle uppträda.
när vi är framme går vi direkt upp i skolan gymnastiksal
för att träna innan det skulle bli lunch. till lunch fick vi
falukorv och potatis, inte direkt en höjdare enligt mig.
vi gick sedan upp för att fixa det sista med bebisarnas
hår och smink. blev lite stressigt! de ville flytta fram
uppvisningen en halvtimme och det har vi inte räknat
med så vi fick skynda oss!
uppvisningen gick väl sådär, den minsta gruppen tappade
räkningen helt!
när vi hade dansat klart och klasserna hade gått tillbaka
till sina klassrum så skulle vi städa bort allt glitter. det var
då jag insåg vilket misstag det var att kasta glitter! det gick
verkligen inte att få bort.. hoppas att eva fick bort det senare
iallafall.
när klockan blivit två och alla de soma dansade hade slutat
tog vi allihopa en liten promenad hem till mig. där blev det
lite film, mamma mia. och mitt i filmen tog vi sedan en paus
för att fika lite av det jag dukat fram. jag hade bakat kladdkakor
och hilda hade med sig lite kex. vi hade riktigt mysigt och fikat
var mycket lyckat.
det blev sedan att titta på filmen en stund till sedan men när
klockan blev fyra gjorde vi oss i ordning för att gå till lokalen
där vi brukar träna eftersom vi skulle ha uppvisning för föräldrarna
där.
när vi kom fram fick de träna lite och vi fixade hår och smink lite
bättre den här gången.
när klockan började närma sig sex började föräldrar, vänner
och andra att komma. det blev riktigt mycke folk, mycket mer
än jag trodde!
denna gång gick dansuppvisningen bättre och de fick till och med
dansa två gånger då några föräldrar ville se igen!
det var mycket trevligt.
jag stannade sedan kvar för att städa lite innan det var dags för
att åka hem och plugga lite fysik!

jag väntar på lite bilder som jag troligen får ikväll, lägger in de då :).

hur såg eran onsdag ut? :)

Kommentarer
Postat av: sara

sv: okej. ja visst är de?!? :D



haha nä det kan det nog inte. vi får se om det blir nån repris på det där ;)

2008-12-23 @ 14:40:56
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: sara

sv: ja visst gör det du, snällt att du fråga också :):) <33

2008-12-23 @ 14:41:32
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: ERIK

har inte gjort så mycket idag :P durå? :)

2008-12-23 @ 17:34:14
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback