naglar.

hej allihopa.
nu sitter jag här och bloggar lite samtidigt
som jag fixar mina naglar.
som jag sa förut så har jag hittat klänningen
som jag ska ha på nyår, men jag kan inte låta
bli att titta lite på nelly.com ändå.
hittade massa fina klänningar, jag har ju fri
frakt där som tar slut i morgon men jag känner
mig inte så sugen på att beställa.
jag han inte på stan idag.. undra om det är
något som har öppet imorgon? :/
skulle verkligen behöva köpa en ny mascara,
eftersom den jag hade verkar vara spårlöst
försvunnen.
jag hoppas jag hinner åka in en sväng imorgon.

tycker ni att jag ska börja med dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: sara

ja börja med dagens outfit du :) o gott nytt härligt år !! :)<3

2008-12-30 @ 20:56:53
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback